Skip to content →

Prečo byť pozitívny a ako ti to pomôže pri balení

Nedávno ma zaujali otázky jedného chalana:

“Ja vlastne ani neviem čo mám v klube robiť? Čo sa dá v klube robiť?”

Pred smiechom ma zachránila spomienka na moju minulosť, pretože som sa zvykol pýtať samého seba na to isté.

Odpovede sú jednoduché:

Čokoľvek.

Pokiaľ už čítaš tento blog nejaký piatok, tak vieš, že ženy príťažlivosť vytvára hodnota.

Hodnotou je všetko, čo zvýši pravdepodobnosť prežitia ženy a jej detí.

Je to iba veľmi zjednodušená definícia a o hodnote by som mohol napísať ďalších 100 článkov.

Existujú určité vrstvy komunikácie, ktoré dávajú žene najavo hodnotu bez toho, aby o tom vedela.

Pokial oslovíš dievča sebavedomo, vzbudíš v nej príťažlivosť, pretože ona to vníma tak, že „pravdepodobne“ musí existovať dôvod, prečo si sebavedomý: čierny mercedes, 22 cm penis, pekná tvár. Samozrejme, že si to takto logicky nevydedukuje a v konečnom dôsledku ani nezáleží na tom, či tieto veci máš, alebo nie ale pozri… Pokiaľ k dievčaťu prídeš, usmeješ sa na ňu , štuchneš ju do brucha, zdrapíš ju za ruku a začneš s ňou tancovať – dievča bude podvedome tušiť, že to pravdepodobne nerobíš prvý krát a hlavne, že preto musí existovať nejaký dôvod.

Ako som už spomenul, existujú rôzne vrstvy komunikácie.

Môžeme si ich rozdeliť na:

  • Povrchné: tam patrí materiálny kontext: vzhľad, peniaze, témy ktoré s dievčaťom rozoberáš, slová ktoré používaš, verbálnosť , atď.
  • Vnútorné: metakomunikácia (reč tela, tón hlasu, hlasitosť, očný kontakt, tvoja emočná nálada, dotýkanie, dominantnosť, rozhodnosť, ľahostajnosť voči ženským reakciám, vedenie,…)

Pri zvádzaní žena prikladá podvedome dôležitosť vnútorným vrstvám.

A toto je aj hlavný dôvod, prečo na vzhľade a peniazoch nezáleží. A prečo môže ktorýkoľvek chlap prežiť nádhernú noc s dievčaťom svojich snov.

Takže žiadny z tých materiálnych statkov ako napr. „čierny mercedes“ nepotrebuješ, pretože sa môžeš cítiť v blízkosti dievčaťa sebavedomo aj bez nich. Pýtaš sa ako? Dobre, že sa pýtaš:

V klube má najväčšiu hodnotu chlap, ktorý sa najviac zabáva.

Nie James Bond, ktorý čučí v rohu pri bare, tvári sa úžasne a čaká, že mu nejaká žena skočí do lona.

Nie Jim Carrey ktorý v klube tancuje ako šašo, snaží sa zo seba robiť klauna, aby zaujal opačné pohlavie.

Príťažlivý je prirodzený chlap, ktorý sa prišiel do klubu zabávať, socializovať, relaxovať a má v paži všetko ostatné.

Jedným slovom, Pohoďák.

To je hodnota.

Mal by si byť typom človeka, ktorý sa socializuje kôli tomu a jedine kôli tomu, že je rád v spoločnosti iných ľudí a rád nových ľudí spoznáva. Chlap čo v klube hovorí o tom o čom chce, robí to čo chce a nezáleží mu na tom, ako to ostatný ľudia prijmú. To neznamená, že sa správa arogantne, znamená to, že vníma svet subjektívne a vôbec sa za to nehanbí. Verí, že je zdrojom pozitívnych emócii, že môže urobiť čokoľvek a nikto mu nedokáže ublížiť. Žije vo svete, v ktorom sú pre neho významné jeho hodnoty, jeho štandardy, jeho pravidlá a každé dievča, ktoré s sním príde do kontaktu, chce byť súčasťou tohto sveta.

Určite každý z vás pozná muža ktorého spoločnosť každý rád vyhľadáva. Ľudia sa cítia v jeho prítomnosti dobre, pretože jednoducho vysiela do okolia pozitívnu energiu. Chcú sú odtrhnúť kúsok z tej energie aj pre seba.

Takže odpoveď na prvé dve otázky znie, tak že by si mal v klube robiť to, čo ti zdvihne náladu a hodí ťa do pokojnej stavu socializovania. U niekoho to je tanec, u niekoho drink, u niekoho je to ťahať za vlasy nevinné dievčatá.

Nie stáť pri bare a tváriť sa ako James Bond. Tým dosiahneš tak akurát opak.

Published in Myseľ a Úspech