Skip to content →

O čom sa rozprávať s ženami

Chcem rozobrať, ako vytvoriť hlbšiu väzbu medzi mnou a osobou voči mne. Ako byt zaujímavejší ako 1000 ľudí predo mnou. Jedná sa o jednoduchý spôsob, ako vytváram emočné puto.

Testovanie. Vďaka testovaniu sa o osobe oproti mne dozviem viac, a taktiež zanechávam dojem, že ani moja pozornosť nie je zadarmo, tj. že človek ma musí niečím zaujať, investovať do mňa.

Mnoho ľudí presne nechápe, ako oto testovanie funguje. Ich predstava je približne takáto:

Čo robíš? Pracujem ako účtovníčka (cool, otestovaná, nasleduje ďalšia otázka)

Čo testovaním dosahujem, je investovanie holky oproti mne (do mňa, do interakcie). Tým, že ju testujem do mňa investuje energiu. Veci, do ktorých investujeme si vážime viac, ako veci ktoré máme zadarmo. Pri testovaní mi až tak nezáleží na konkrétnej odpovedi. To čo chcem, je jej investovanie do mňa a do interakcie.

Takto to funguje v realite:

Spýtam sa jej, čo je pre ňu dôležité v živote/čo robí vo voľnom čaše… (testovacia otázka) Následné stíchnem a s kľudom a záujmom čakám na odpoveď.

Po odpovedi neprestávam. Chcem viac. Spýtam sa napríklad:

Naozaj? alebo… Čo konkrétne máš na tom rada?

Týmto spôsobom vytváram napätie v situácii a nútim ju do interakcie so mnou viac investovať a otvoriť sa mi.

Po tom, ako sa mi otvorila nasleduje ocenenie. Vyvinul som totiž tlak na to aby do mňa emočné investovala, aby sa mi otvorila. V prípade, že by som ju za to neoceni,l by som sa zachoval ako hajzel. Svojou pozitívnou reakciou uvoľním napätie, a ukážem jej, že investíciu do mňa ocením, takže do mňa rada investuje aj nabudúce.

Ďalší príklad:

máš nejaké hobby?
som tanečnica (nenechám to tak)
a si v tom dobra? / chcela si to sama alebo to pre teba niekto vybral? (nútim ju investovať)

To iste robím aj s mužmi. Napríklad za mnou po prednáške príde chalan a povie mi, že moja prednáška bola super.

Ja sa ho následne spýtam, čo konkrétne sa mu na nej páčilo. Nerobím to preto, aby som bol zmrd. Ono, keby som povedal “Vďaka”, tak čo? Čo by sa stalo? Bola by to slušná bezpohlavná konverzácia.

Chcem si byť istý, že moju prednášku pochopil. Odpovie mi napríklad, že môj talk totálne zmenil jeho pohľad na to, čo všetko je možné, že si uvedomil, že neúspech z krátkodobého hľadiska môže byť prospešný, alebo čokoľvek iné…

Odpoviem mu: Tak tak, pochopil, skvele, som rad : ) (ocenenie)

Ono používanie týchto výziev je prospešné pre mňa aj pre ľudí oproti mne.

Byt slušný, zdvorilý a nerobiť navyše nič znamená čo? Nič. Znamená to, že nevytvorím žiadne emócie, žiadne puto. Pravé týmto chovaním vytváram skutočnú konekciu medzi mnou a osobou oproti mne.

Druha vec, čo k tomuto muším povedať je, aké otázky vyberám. Určíte nezbieram fakty. Pýtať sa ako dlho, koľko a podobné, fakty zbierajúce otázky nie je správny spôsob testovania.

Ak sa spýtam, čí je študentka a odpovie mi áno, čaká že budem zbierať fakty a pýtať sa, čo študuje, v ktorom ročníku je…

Ja sa však vydám iným smerom:

Študuješ? (áno) Si usilovný študent, alebo si užívaš študentský život a preliezaš od semestra do semestra?

Aká je tvoja práča? (Právo.) Máš túžbu v spravodlivejší svet, alebo ti ide o peniaze? (napr. o peniaze) Čo všetko si za ne kúpiš, až ich budeš mat toľko, koľko chceš? Obhajovala by si za milión eur masového vraha? (áno..) ty chladnokrvná mrška! : )

Otázka na začiatku je pre mňa vždy len odrazový mostík k tomu, aby som sa dozvedel viac o nej, o jej túžbach, o jej povahových vlastnostiach.

Published in Zoznamovanie sa